zondag 12 mei 2013

Briefpapier

Ik heb inmiddels een handjevol pen/snailmail-vrienden die ik regelmatig schrijf en ik probeer dat altijd zo leuk mogelijk te maken. Ik doe er echt een beetje mijn best voor. Helaas is het lastig om écht leuk briefpapier te vinden, dan moet ik het toch online gaan zoeken en daar vind ik het persoonlijk best prijzig en dan heb je niet zoveel papier. Maar misschien moet ik ook gewoon niet zoveel papier vol schrijven per keer, haha! 

Vandaag had ik zin om lekker te knutselen en ik wilde Tessa nog graag terug schrijven. Dit heb ik gecombineerd en heb mijn eigen briefpapier gemaakt. Ik vond van de week leuke tape en stickers bij de Hema en daarmee heb ik briefpapier en de envelop gemaakt en versierd. Deze keer kwam ik uit op een roze/rood thema, wie weet wat ik de volgende keer ervan maak! 



4 opmerkingen:

  1. Leuk hoor! Zo heb je echt uniek briefpapier! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk gedaan! En zo hoeft het inderdaad niet duur te zijn (en het is veel origineler!).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan hoor. Ik stempel ook wel eens op gekleurd papier.. Ook leuk. Groeten Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is toch eigenlijk nog veel leuker dan briefpapier dat je gewoon in de winkel koopt? :)

    BeantwoordenVerwijderen