donderdag 18 april 2013

Mijn kostuum is af!

Het is gelukt! Mijn kostuum is op tijd af voor de Elf Fantasy Fair en ik ben er echt heel trots op, omdat dit echt voor het eerst is dat ik helemaal zelf een kostuum heb gemaakt :) 

Maar.. (ja, er is een maar!) Ik heb het gisteravond eindelijk kunnen afronden en toen niet gedacht aan het nemen van foto's. Nu is het zo dat ik vanmorgen Vriendlief al weg heb gebracht omdat hij eerder al gaat helpen met het kampement opbouwen. En mijn lijfje moet worden ingerijgd aan de achterkant en dat kan ik zelf dus helemaal niet!! Niet zo heel snugger van mij en met dit zonnige weer was het perfect geweest om wat mooie foto's te maken. Maar helaas, dat gaat er nu niet van komen, want zonder lijfje vind ik het niet af. 

Maar.. (ja, weer een maar!) Ik heb een paar dagen geleden nog foto's gemaakt toen het bijna af was! Dus nu kunnen jullie al wel een idee krijgen van waar ik nou al die tijd mee bezig ben geweest en dan beloof ik dat na het weekend de mooie foto's van het totaalplaatje komen :)


Inmiddels zit er een leuk bloemenrandje onder aan mijn schort, heb ik nog leuke kanten frummeltjes aan de mouwen gezet, heb ik de onderkant van het lijfje genaaid (zat hier nog gespeld), aan de achterkant van het lijfje knoopgaatjes gemaakt voor de veter (hier hield ik hem met mijn armen naar achter, vandaar de ietwat vreemde houding) en een donkerbruine wollen mantel erbij gemaakt. Heb echt niet stil gezeten hoor! Maar nu moet ik ook weer aan de slag, nog boodschappen doen voor 1 maaltijd voor 15 personen (lastig!) en daarna verder met mijn spullen inpakken.

Fijn weekend! 

6 opmerkingen:

  1. Hey wow wat leuk en knap hoor dat je je hele outfit zelf hebt gemaakt. Ja ik ken dat probleem van ingeregen worden hihihi. Heb hem van de week ook een paar keer zo gepast, 1x heeft mijn dochter me een beetje ingeregen ;).
    Mijn jurk heb ik niet zelf gemaakt hoor, zou normaal nooit zoveel kraaltjes en bling bling aan een jurk naaien hihihi. Maar de accesoires heb ik nu wel zelf gemaakt. Wel nog even afwachten wat het weer doet of ik mijn zelfgemaakt bontjasje aan doe of het bijpassende jasje met witte stola zoals ik vorig jaar gedragen heb.
    Ik ben nu ook weer thuis en ga snel aan de slag.
    Wie weet tot ziens! Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaw! Ziet er ontzettend goed uit voor een 1e keer zeg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat knap zeg !! ik wens je alvast veel plezier (en Susan van hierboven ook haha), de voorbereidingen zijn volgens mij al heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt zo knap dat je dit helemaal zelf gemaakt hebt! Hoe was de EFF? Ben wel benieuwd naar de foto's van hoe je outfit er 'af' uit zag! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf en zo mooi ben je, echt heel knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed gedaan zeg! Ik hoop dat het leuk was bij de EFF.
    Ik zag dat je ook Susan ontmoet hebt. Grappig.

    BeantwoordenVerwijderen