woensdag 6 februari 2013

Enveloppen maken

Ik had gisteren zin om weer wat te maken en aangezien ik de laatste tijd steeds meer echte post verstuur, besloot ik meerdere enveloppen te maken, zodat ik een voorraadje heb! Ik maak de enveloppen zoals het hier beschreven staat. Dit is echt de makkelijkste uitleg die ik heb kunnen vinden. Vaak werken mensen met een mal, maar dan moet je die overtrekken en helemaal uitknippen. Met deze manier kan je van elk blaadje dat je over hebt gemakkelijk een envelop maken en het komt ook niet zo nauw met het knippen. Ik denk dat ik met deze 5 enveloppen nog geen uur bezig ben geweest (vanaf het uit de magazines/boeken halen van de pagina's tot het laatste randje plakken).

 






En als het je leuk lijkt om verrassende post te krijgen in één van deze enveloppen, dan moet je dat maar even laten weten. Kunnen we vast wel regelen!

6 opmerkingen:

  1. Hoi Anne,

    Dank voor je berichtje op mijn blog! Leuk dat je me volgt. Heb jij geen ledenknop op je blog? Ik volg je graag terug. Wat een mooie envelopjes heb je gemaakt... ik zou het erg leuk vinden om verrassende post in zo'n gezellige envelop van je te krijgen ;-) Ik stuur je zeker wat terug! Als je wilt mail me maar: info@eendotjewat.nl

    Fijne avond!
    Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooie platen! (uit welk tijdschrift zijn deze? ze zijn prachtig)
    Wel slim om een voorraadje te maken...

    Leuk dat je post wil versturen/ontvangen! Ik doe graag met je mee.

    Fijne avond en warme groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie enveloppen, vast uit de Flow?? Ik mail je mijn adres gewoon even, je weet maar nooit......

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er gaaf uit!!! ik heb nu ook inspiratie voor mn post project thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke enveloppen. Ik maak ze ook regelmatig heerlijk om te doen. Ik stuur je mijn adres dan hoop ik dat je er nog één over hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw dit zijn echt wel heel erg leuke enveloppen!
    Mocht je geïnterreseerd zijn om er mij eentje toe te sturen met een leuke brief/snailmail in mag je mij dat altijd laten weten langs mijn blog: http://leenphilips.blogspot.be.
    Of door gewoon een mailtje te sturen naar leenphilips@hotmail.com.

    Liefs, leen

    BeantwoordenVerwijderen