dinsdag 29 januari 2013

Doodle, amaryllis en Picmonkey

De vorige keer heb ik mijn doodles laten zien en vertelde ik dat ik ook bezig was met een doodle waarin kleur verwerkt is. Die heb ik gisteravond afgemaakt! Het is maar een klein beetje kleur, maar ik vind het erg mooi geworden. En misschien moet ik er wat meer mee gaan proberen. Kijk maar even!



Ik twijfel nu een beetje of het wel te zien is dat ik zwart, rood en donkergroen heb gebruikt. Geloof dat de donkergroen ook zwart lijkt. Nou, dat moeten jullie dan maar van mij aannemen! ;)  

Ik heb ook nog mooie foto's gemaakt van onze bloeiende amaryllis. Hij gaat echt als een tierelier!! Uit de eerste bloemenknop kwamen 3 bloemen, uit de tweede 5(!!) en er is nog een derde bloemenknop aan het opkomen en volgens mijn moeder (en mama's weten alles) zie je dat niet zo vaak. Vind ik best gaaf voor de eerste amaryllis ooit voor mij, maar weet ook dat dit zeker niet de laatste is, ik vind ze werkelijk prachtig en een mooie bijkomstigheid is dat je ze niet veel aandacht hoeft te geven. Want ik ben zo iemand die dat dan ook vergeet. Op het moment zijn er 5 bloemen in bloei en is een 6e bezig met opengaan. 




De 'collage' hierboven heb ik gemaakt met Picmonkey, een nieuwe ontdekking en iets dat ik vaker zal gebruiken. Het is heel gemakkelijk te gebruiken, je kiest je foto's uit en je kan kiezen uit een aantal formats van hoe je ze gerangschikt wil hebben en hoppa, je hebt je collage! Nu is het hierboven niet echt een collage met maar 2 foto's, maar er zijn nog veel meer mogelijkheden. Ik heb meteen ook maar een collage gemaakt van onze zomer en die wil ik tot slot ook met jullie delen.




1 opmerking:

  1. prachtige doodle!
    en het kleurgebruik kan je wel goed zien op de foto, heel mooi

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen